Friday, November 2, 2012

Tiada lagi :'(

Assalammualaikum :')

lepas niyh kite dah takbole nak belaja same-2 dalam satu kelas . dah takbole nak gadoh-2 dalam kelas lagi . kite dah takbole nak rehat same-2 lagi . kite dah takbole nak kena marah dengan cikgu lagi lepas niyh . kite semua mesty akan rindu saat-2 tu semua kan ? tapi isokeyh , kite mesty bole simpan kenangan yang terindah tu baek-2 kan ? aku mintak maap kalau ade salah dan silap . tak lame lagi kite nak exam . our final exam bulan 12 niyh . so ? banyak lagi mase kite boleh jumpe kan ? isokeyh , habes lambat tu bukan masalah kite sekarang kan . yang penting kite semua try the best k :) aku happy sangat bile ade dengan korang . memang dulu nak sangat habes skola . tapi bile dah habes belaja niyh , rase sayu jeh nak tinggalkan korang semua :'( aku rindu saat kite semua gelak ketawe same-2 . macam-2 karenah dalam 5KENANGA kan ? banyak sangat peristiwe yang takbole nak dilupekan mcm tu jeh . ade yang bergadoh , ade yang melawan , ade yang suke sangat usik cikgu , usik kawan-2 , ade yang gelak sampai tak ingat dunia , ade yang menjerit . huh! mcm-2 lagi laa kan dalam kelas tu :D tapi bile nak berpisah niyh semua rase mcm sedih termasok aku :'( after that , i'll miss my buddies ;(
aku akan rindu saat pakai baju niyh dengan korang okeyh :') lepas niyh kite akan rindu saat-2 niyh :(
My Buddies ;)
Nur Aina Aniss :) kawan yang sentiasa ade dengan aku saat suke dan duka :') i'll miss this time dear ;( aku sayangg kau , sayang friendship kite niyh okeyh :) dah kerja jangan lupe aku pulak sayangg ;) die omell kan ? xD
Nurul Ain :) kawan yang takpernah bosan dengan karenah kawan-2 die kat dalam kelas 5KENANGA ;) best dapat kawan dengan kau ain :) kau ponw kawan yang selalu tolong aku :) dari form3 sampai laa form5 kite bersama kan ? iLOVEyouuu ;)
KAWAN :)
again , FRIEND ;)
Forever Friend ;)
nampak tak ? HAHA xD mcm model tak itew ? HAHA taknak kalah kau nyah! cite-2 tinggi k semua kawan aku niyh ;) ILY xD

Lastly , i want to be a good person for you :) i'll miss my buddies again , again and again :') I love to be student at SMKBSA :)

No comments:

Post a Comment