Thursday, October 25, 2012

sayu jeh rase :')

Assalammualaikum :')

sebelum nak celoteh nih . nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA :) untok semua k semua :D tadi bangun pagi then dengar takbir raye tetibe jeh rase sayu and teringat dekat someone pulak . someone yang dulu selalu ade dengan aku bile aku perlukan die . yang selalu temankan aku bile nak pegi mane mane . tetibe rase rindu yang teramat sangat dekat die rindu sangat k sangat ;( kalau boleh undurkan mase tuh balek , aku nak die sentiase ade dengan aku . now aku tahu dah terlambat untok undurkan balek semua mase tu kan ? so biarlah die ponw dah bahagia . even kite tak bersame lagi sekarang nih , aku nak kau tahu , kau tetap bestfriend aku yang pertama and akan kekal sampai bile bile . aku tak pernah lupekan kau :( tak pernah lupekan ape yang kite dah buat same same dulu . terlalu banyak kenangan kite kan kawan ? kau laa kawan aku yang paling rapat :) kite bagaikan isi dengan kuku tapi sekarang heemm . biarlah semuanya jadi kenangan k kawan :') kalau dulu bile time raye jeh kite dah berkepit kankan ? happy jeh rase bile keluar dengan kau . happy sangat k sangat :) sekarang semua dah buat hal memasing . dah tak macam dulu . kite dah tak sehaluan lagi . hemm rindu sesangat time dulu :( nak sangat jumpe , pelok , ciom kau kalau boleh kawan ;( redha jeh laa dengan takdir Allah mybe bukan jodoh kite untok berkawan lame kowt . 

# aku doakan kau bahagia k kawan :) bahagia dengan family and boyfren kau k kawan :')

No comments:

Post a Comment