Tuesday, October 23, 2012

Sebuah Perhubungan ;)

Assalamualaikum ;)

kenapa barang yang dah lama maseh lagi nak diungkitkan eh ? sedangkan benda tu dah lama gilaa kan ? aku tahu kau pun dah bahagia tanpa aku sekarang ni , k thanks :') aku pun harap kau tak ingat kat aku lagi . heemm cume kalau dah jodoh tertulis tu tak kemana kan wak ;') cume saye taknak awak lupekan ape yang awak dah ade k sayang ? saye tahu , saye bukan lagi milik awak sekarang . but kite kena terima kalau itu takdir kite ;') aku tak penah tolak ape yang ade kat depan aku selama ni . aku pun impikan kebahagiaan jugak :') semua perempuan nak kan kebahagiaan kan ? mybe kebahagiaan saye bukan dengan awak ? mybe dengan orang lain ? heemm mybe kan :'/ cume Allah jeh yang tahu ape yang terbaik untok kite k :) kite pun tak tahu dengan siape akan kite bersama nanti . mybe sekarang kite bercinta dengan orang lain and mybe mungkin suatu hari nanti kite tak bersama dengan dia . tu semua takdir k takdir ;) kite tak bole nak ubah , kite just boleh berdoa jeh supaye orang yang kite sayang tu akan kekal bersama dengan kite sampai bile bile k ;') now , aku dengan nasir . aku pun tak tahu sama ade jodoh kami kekal sampai bile bile or tak . harap harap jadi laaa ;') nak sangat kan hidup dengan orang yang kite sayang :) cume tak pasti jodoh kami sampai bile . best sangat bile tengok pasangan yang sweett kankan ? kadang kadang tuh teringat jugak dekat kekasih lame yang tak mungkin akan terpadam sampai bile bile :') sayang tak bermakna kite dapat bersama dengan dia kan ? mybe dapat and mybe tak kan ? so ? jangan putus berdoa :) 

# aku berharap hubungan aku dengan nasir sampai akhir hayat . biar laa dengan kuase Allah jeh yang dapat pisahkan kami ;') kadang kadang tu perangai dia memang menyakitkan hati tapi sebagai seorang perempuan yang sayangkan boyfren dia , dia tetap bersabar melayan karenah boyfren dia tu . dan tu adelah dugaan and adat dalam bercinta :) aku tahu Allah nak uji kami , and nak tengok sejauh mane kesabaran kami tu ;) i love my family also my boyfren ;) chilll gurll auuummmm ;D

No comments:

Post a Comment