Friday, November 9, 2012

Hidup :)

Assalamualaikum ;)

tinggal lagy bape hari , bape minggu , bape bulan jeh lagy hidup aku mesty akan berubah :) so excited guyys :/ now aku still dalam exam spm lagy . just lagy bape hari jeh aku tak akan bergelar pelajar di smkbsa lagy ;( mesty akan lindu kat classmate aku yang gila-2 tu kan ? HAHAHA xD aku akan cube ubah hidup aku kepade benda yang baek dan cube elakkan jadi kepada benda yang membawa keburukkan :) kite hanye merancang tapi yang tentukan semua tuh keja Allah :') aku tak akan mengalah dengan semua niyh . cukup laa dulu aku dah down now aku tanak down lagy mcm dulu :) aku sentiase ade family yang sangat sayangkan aku dan kawan-2 yang takpenah jemu melayan karenah aku :) boyfren ? okayy boyfren yang sentiase sangat sabar dengan perangai aku niyh :) nasir always sabar dengan aku cume aku jeh kadang-2 tuh takbole nak trime perangai dy :'( hmmm . lw ade jdoh antare kami , alhamdullilah :) lw tade , mybe Allah nak bagy jodoh aku yang lebih baek dari nasir kowt ? :) hmmm i'm always get ready for my future life :) lepas niyh akk aku dah kawen . so ? dah takbole nak tido dengan dy :( k yang niyh sedih k sedih :'( sebab ? takbole nak cubit dy bile time dy tengah tido , takbole nak bercerite dengan dy sebelom ktorang tido , tade orang yang nak maen rambot aku bile time aku nak tido and tade gelak tawe ktorang time tengah-2 malam lagy :( so sad . tapi aku akan doakan dy bahagia dengan suami dy sampai bile-2 :) aminnn . 

# act , itew lindu kat yayank omel itew :( dah lame tak jumpe kowt . sejak-2 niyh jarang contact :'( hmmm . hope dy okayy jeh :')

No comments:

Post a Comment