Monday, November 12, 2012

congrats beyya yeye :D

Assalammualaikum :)

alhamdullilah :) my sis dah jadi isteri orang sekarang niyh . dah tak dapat nak gado-2 lagy dengan beyya yeye tu kan :( sis , tahniah k kau dah dapat suami yang sabar dengan perangai kau yang terlalu terok tu HAHAHA xD tapy aku akan rindu kat kau naty bile kau dah pindah :( rindu nak gado dengan kau doh -.- HAHA . semalam majlis akad nikah semua bejalan dengan lancar tade pape masalah :) ramai sangat orang yang datang tengok kakak and abang semalam :) lepas niyh majlis sanding pulak tapy buat lambat sikit huh mesty lagy ramai orang kan ? mesty aku akan busy gilaaaaaaa -.- nak kena kemas tu laa kemas niyh laaa haihhhh -.- bosan k bosan :/ semalam aku terharu sangat dekat masjid :'( mak dengan abah nanges sebab nak lepaskan kakak :( ya allah aku terharu sangat dengar tapy aku tahan jeh dalam haty :') but everthings can be okayyy :) HOHOHO -,-
nurul nabila (bella ) my beloved sister :)
that's was funny :D cuteeeeee also :) bella&farok <3
mak , kakak , abah :)
ehem ;) itew ponw adelah :D HAHA xD k kami tige beradik perempuan :)
nadia , bella , ika :)
my big family and new family :)

lepas jeh kakak akad nikah semua , aku pulak yang jadi mangse dorang . semua tanye aku bile nak kawen :) HAHAHA xD atetetete itew awal lagy laaa :D belom ade calon yang bersesuaian lagyy hohoho -.- lepas niyh nak kena buat persiapan tok majlis sanding akak pulak :o okaaayyy nak kena cari barang dari atas sampai bawah :) HAHA xD bataknyeee kau nad -,- alahai --' bukan selalu ponw kankan ? never mind naty pepandai laa aku hang dengan aina and cari barang tuh semua :) nak ikowt ? jum ikowt sampaai lebam :D anyway , hope beyya happy with her new life :) iloveyou sis :')

No comments:

Post a Comment