Wednesday, November 14, 2012

meleweh --'

Assalamualaikum :)

aku nak meleweh lagyyy haha :D dok uma niyh manjang bosan :/ tade orang nak ajak kua memang cannih ahh :'/ sad lifeeeeeee :( nak update pasal bebudak 5KENANGA lagyy laaaaa :) tak bosan sangat bile becakap pasal kengkawan niyh kankan ? HAHA xD nasir tido shooo bia dy tido puas-2 naty nak maghrib baru call dy :) okaaaayyy seminggu cuti niyh ponw dah rase linduu kat dorang semua :( belom lagyyy bertahun-2 tak jumpe naty mesty lagyy lindu agaknyeeeeeee kan ? k............. aku lindu nak masok sesame dalam kelas dengan korang , lindu nak belaja sesame dengan korang , lindu nak berlawan sore dengan korang , lindu nak tanye tu tanye niyh dengan korang , lindu nak rehat sesame dengan korang , lindu nak berdiri kat perhimpunan nyanyi lagu sekola dengan korang , lindu nak kacau cikgu dengan korang , lindu nak bersihkan kelas dengan korang , lindu nak nyanyi sesame dalam kelas dengan korang , lindu nak berkongsi cerite sesame dengan korang , lindu nak celebrt birthday dengan korang and terlalu lindu nak amek gamba sesame dengan korang :'( lepas niyh korang dah takbole nak tengok aku dudok kat belakang then tengok aku amek gamba kankan ? haaaaa mesty korang linduuu kankan ? okayyyyy aku tahu :') shoooo please simpan semua kenangan kite sesame okayyy friends :) its our memory !

 nampak tak kegilaaan kami semua ? terserlah kankan ? HAHAHA xD memasing dah gilaa bergamba mcm aku kan ? okaayyy niyh mcm rabbitt katenyeee :)
 this candits okayyy :) but cuteeeee very cuteee :D
 nampak tak lagy ? ktorang memang cannih :)
 again , kegilaaaaaan kami semua :)
 peace yoooooo ( Y )
 HAHAHA xD berdekah muke memasing kan ? okayy comel :)
 5KENANGA kelas yang paling degil and cikgu paling anti . HAHA xD terserlah kedegilan kami semua kat sini kan ? shooo do i care ? alalala comel :)
ehhh niyh kawan seperjuangan aku yang suke bergamba :) penyakit aku dah berjangkit kat dorang niyh . seee ? memasing buad muke omell kan xD
 haaaa keje kami niyh laaa :D
 HAHAHA xD bergamba lagyyy :)
 5 sekawan :) lagyyy sorang tolong amek kan gamba niyh xD
 aku dengan ain :) queen and king's bergamba <3
 belom sempat ready lagy mcm niyh laa jadinyeee :/ ain kau kejam kan ? aku tak ready laaagyy ish! gamba yang burokkkkk k burokkk :'/
 with teacher jihan :) omell kan ? xD
 aina and zatyyy :)
 ehem ade orang jeles itew amek gamba niyh kan ? okaayyy tetap cantekkk lol :)
 yayank itew omel kankan ? xD always cuteeee dear :)
 niyh lagyy sorang kena penyakit berjangkit dekat aku . HAHA xD
 pengacau dalam kelas niyh :D
 kamarul :) suke sangat tarik tudong aku kat belakang . ape yang dy suke sangat tarik tudong aku ponw taktahu laaa haihhhh -.-
rezaa :) niyh lagyyy laaa . sometimes he like friend and sometime he like enemy to meee :/ kongsi masalah dengan dy best . selalu bagy aku nasihat :) thanks za xD
k kalau bab bergamba serah dekat aku . HAHA xD ratu bergamba dorang gelar dekat aku ? puns bole :) for the last aku bergamba pakai baju niyh oke ! shooo saddd :(

nampak kan kegembiraan kami sekeluarga ? HAHA xD kami budak 5 kenanga memang happy family for ever and ever lastingggg . ahh dah meleweh dah niyh --' nak tulis story niyh sampai besok agaknyeeee . bataknyeee kau nad -,- okayyy out . salam :)

No comments:

Post a Comment