Sunday, November 18, 2012

Assalammualaikum :)

mase tok update pasal diri aku yang tak sempurna niyh pulakkk :') semua ade kelebihan and kelemahan memasing kan ? shoooo..........tak payah laaa nak sebok pasal kelebihan and kelemahan orang laen . ape yang kite ade mungkin orang laen tak ade kan :) shooo be yourself k shayanggg :') kalau pk pasal hidup kite susah sebenarnyee ade lagyy yang hidup dy susah dari kite :( shoooo bersyukur dengan ape yang kite ade sekarang niyh okaaayyy :') never give up :) then , aku tahu nak hidup dekat dunia niyh sebenarnye banyak sangat cabaran and dugaan . perit sangat bile jadi dekat kite kan ? lagyy-2 kalau ade orang yang kite sayangg khianat kite :( but..... aku anggap semua tu dugaan tuhan untok aku :') aku yakin , aku boleh tempoh niyh sorang-2 even ade orang yang sentiase support aku :) thanks for my family , my best friend also my boyfriend :) even boyfren aku selalu sangat buat aku niyh marah , sedih kadang-2 tu tengah menangis sampai tertido :') haaaaaaaaaaaaaaaa biyyy kejam k kejam :'/ tapi aku tahu dy sayang aku and aku ponw sayangkan dy :) walauponw kami kadang-2 mcm TOM AND JERRY tapi kami masih memerlukan antare satu same laen :') I lafff vieeee you biyyy :)

for my family , aku tahu even mak and abah selalu marah aku , dorang sayangkan aku sebenarnye :) dorang amek berat pasal aku sebenarnye . bile aku sihat , sakit dorang laa yang selalu ade untok aku . even abah penat baru balek keje , dy tetap bawak aku pegy klinik time aku sakit . that's kaseh ayah terhadap seorang anaknyee :') mak selalu ade untok aku :) mak dah mcm kawan aku sekarang . even dy taksuke dengan pilihan aku , tapi aku tahu dy nak yang terbaek untok aku and aku tahu dy sekarang dah boleh terima ape yang aku nak :') thanks mum ! selalu sangat sebot name nas tok kenakan aku -.- haihhh same jeh mak dengan akak selalu sangat usik aku pasal nas :) tapi kami bahagiaaaaaaaaaaaa :)

for my sweet boyfren :) aku ponw tak tahu kenape dengan reley kite sekarang niyh kan . dah mcm kucar kacir dah -.- kau selalu sangat bia aku sorang-2 :( hemmm kadang-2 aku bosan dengan semua niyh . kadang-2 aku rase mcm kau tak wujud :'/ aku lindu kat kau nas :( lindu nak dengar kau ketawe mcm buda omell HAHA xD lindu nak keluar dengan kau , lindu nak makan dengan kau nas :'/ tapi bile dah jadi mcm niyh , makin hari aku makin rase laen nas tak tahu laaa ape yang aku rase :/ mybe perasaan aku jeh kowt . aku tak tahu ape masalah kau sekarang and kau ponw tak tahu ape masalah aku kan ? kite memasing pendam masalah sendiri :'/ aku tahu kite tak patot buat mcm tu , tapi aku rase better aku pendam dari kongsi dengan kau :( ehhhhhhh copppppp! nas call laaaaaaaaaaaaa :D HAHA baru jeh tulis pasal dy , dy dah call laaa alahai --' dapat dengar sore dy lagy semangat nak tulis pasal dy HAHA xD bole ehh cantu ? lol ! nas tanye dah makan ubat keh belom ? alahaiiiiii --' dah makan laaa biyyy . k ' aku rindu kau nadia , syg jage diri , jgn lupe mkn ubt ' nas ckp dengan itew mcm tu laaaa tadi :)  auummmm nampak tak dy sweet kan ? haha sweet sekejap jeh ponw :'/ k biy , aku sayang kau jugak and lindu kau jugak laaaaa :') k bye assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment