Monday, January 21, 2013

nasiruddin nasri :*

i love him sho much :* thanks to nas sebab dah buad aku bahagia , sanggup buad ap jeh untok aku :') setiap pagi oncall :D nas tak pernah bosan layan prangai aku nih . tipu laa kalau cakap takde gado langsong kan . tapi ktorang settle kan dengan cara baek . alhamdullilah.. nas paham sangat situasi aku sekarang nih . nas dah banyak sangat keluarkan duet untok aku :') dy ponw tak kesah . aku harap hubungan nih akan kekal sampai akhir hayat ktorang :') amin...... hanye kuase Allah jeh yang dapat pisahkan kami . insyaAllah :') and aku selalu berharap nas laa lelaki yang terakhir yang ade dalam haty aku . aku harap mak nd abah ponw bole terime dy :') hmm susa jugak sebenarnye nak puaskan haty mak and abah nih :'/ berdoa jeh laa semoge semuanye okeyy :'D InShaAllah................... :')

No comments:

Post a Comment