Friday, August 24, 2012

Ya Allah... :'(

salam. kowg tahu tak ape yang aku tengah pikirkan skunk nih? tkthu kan.. k.. aku nak bgtahu nih.. aku tengah teringatkan kisah lame pasal aku gan nabil dulu.. nih ponw aku tengah dengar lagu RAHSIA KESABARANKU.. :'( ya allah... lagu nih betol2 bermakne untok aku skunk nih..aku dah taknak pikir ape2 dah.. aku just nak tengok nabil bahagia dengan life baru dy jeh skunk nih.. and aku harap dy bole lupekan aku.. aku ponw nak mulekan idop baru skunk nih.. aku tengok nabil skunk nih ponw dah makin bahagia.. even kawan2 aku selalu bgthu yang nabil still tunggu aku.. hmmm.. tapi aku taknak hancorkan kebahagiaan owg laen.. aku perempuan and aku paham sangat perasaan perempuan.. hmmm.. skunk ponw aku dah tak cm dulu.. aku bukan nadya yang dulu lagy.. aku dah laen sangat2 skunk nih.. selalu kelua.. lepak.. buang mase.. hmmm.. aku ponw tkthu laa lepas kejadian tuh aku tewos berubah haty.. aku tekad nak jadi tewok.. hmmm.. nabil, jgn salakan aku k kalau satu hary naty aku akan jadi tewok.. aku nak kau tahu yang aku taknak semua nih.. tapi keadaan yang buatkan aku jadi cm nih.. and sebab kau tinggal aku cm tuh jeh buat aku tekad nak jadi tewok.. aku akan berubah kalau dapat lelaki yang betol2 boleh bimbing aku... aku bukan nadya yang dulu dah skunk nih.. lagyponw aku dah penah ckp dekat kau kan dulu.. kalau kau tinggal aku.. mybe aku akan berubah jadi tewok.. hmmm... now.. kau dah tinggal aku nabil.. aku dah tkd pape lagy dah skunk nih.. sampai bile aku nak jadi cm nih ponw aku tktahu laa doe..

No comments:

Post a Comment