Saturday, August 18, 2012

kadang2 :D

aku ponw tak paham laa kenape dengan aku nih.. kadang2 tuh selalu sangat nak salahkan nasir.. tapi nasir tuh banyak sangat saba dengan prangai aku.. dy terlalu saba dengan prangai aku even aku still sebot2 name nabil ponw dy tetap cool.. hmmm.. aku tak patot buad dy mcm tuh kan.. kejam kan aku nih.. nasir tuh dah banyak luangkan mase dy dengan aku.. text sampai pagy bute.. kadang2 dy call aku.. kadang2 tuh tengah ckp dengan dy.. aku bole tertido.. hahaha kelakar kan.. tapi tuh laa nasir tak penah nak mara aku.. dy layan aku dengan lembot.. dy layan aku mcm baby ponw ade kadang2 tuh.. hihihihi.. tapi aku suke.. setiap kali nak jumpe.. dy mesty belika coklet cabbery and ice krim.. hmmmm.. tapi ade kadang2 tuh aku ase sedih cbb aku still teringatkan at nabil.. aku tahu nasir tuh tak same dengan nabil.. dowg berbeza sangat.. tapi tak salakan kalau aku bagy nasir peluang untok sayangkan aku mcm nabil sayangkan aku.. aritu ktowg gado.. then dari situ laa aku tahu.. yang aku sebenarnye takbole jaoh dari nasir lagy.. aku nak nasir ade selalu untok aku.. nasir tak penah tinggalkan aku sowg2.. even aku nak tido ponw.. sebelom dy tido.. dy mesty akan pastikan yang aku dah tido dulu.. tuh laa kelebihan nasir pade aku.. dy jage aku same mcm mane nabil jage aku dulu.. :) aku tak sunyi lagy dah skunk.. aku pecaye lw jdoh aku gan dy tak kemane.. aku terime semua nihhh :) sekian.. wasalam :)

No comments:

Post a Comment