Friday, July 13, 2012

kenape!!!!!!!!!!!!!

kenape ekk.. kenape semua nih jadi.. kenape semua nih jadi dengan sekejap jeh.. kenape hubungan kite jadi mcm nih.. kenape kite takbole idop bersame mcm dulu lagy.. kenape semua nih jadi dekat reley kite.. kenape nabil?? ape salah aku.. ape yang aku dah buat dekat kau sampai kau sanggop buat aku cm nih.. tktahu laa nabil.. aty aku betol2 dah ancor bile dapat tahu hal sebenar.. bile aku dapat tahu yang kau tak lame lagy nak jadi ayah.. ingatkan benda nih mimpi upe2 nye nih kenyataan.. abel.. kau takbole lari dari tanggongjawab kau.. kesian anak kau naty.. aku tak sanggop tengok baby tuh susa.. walauponw tuh bukan anak aku.. tapi aku dapat rase.. hmmmm.. bia laa aku mengalah demi kabahagian kau abel.. aku tahu bukan mudah aku nak lalui semua nih sowg2.. tapi aku terpakse buat demi kebaikkan kite bersama.. kite baru jeh bincang pasal pelaminkan aritu upenye semua tuh angan2 jeh.. hahaha.. bodoh betol aku.. aku terkilan sangat dowh.. aku kecewa sangat.. haty aku menanges bile dengar cerite sebenar.. aku nak ikowt abah pegy pandan mase tuh.. tapi aku tak kuat nak tengok kau and wanie.. aku takowt aku down naty.. aku terpakse pendam sowg2.. sejak tuh.. aku asyik dudok dalam bilik jeh.. makan tak minum ponw tak.. aku menanges sowg2 dalam bilik.. tkd sape ponw tahu.. aku menderita dengan semua nih.. kenape kau tak jujo dengan aku.. tapi tkpe laa.. aku tahu.. kau msty tak sampai aty nak bgtahu kat aku kan :') takpe laa papa.. mama sanggop mengalah.. mama sanggop undo diri.. demi kebahagiaan papa :) tak lame lagy papa nak ade anak kan?? msty papa happy kan.. cbb tuh kan yang papa nak.. hihihi.. mama tumpang happy papa.. jage baby tuh baek2 k sayangg.. jangan gatal2 lagy.. jangan kenang2 kan mama kat sini lagy.. papa jage diri tuh baek2.. makan jangan lupe.. mama tahu papa akan bace blog mama.. papa, mama tulis nih sbb mama nak papa tahu.. yang papa sentiase ade dekat aty mama.. mama tak akan penah buang papa dalam idop mama sayangg.. mama sentiase doakan papa kat lua sane :') jangan wisau kan mama dekat sini.. mama oke sayangg.. mama windu papa sangat2 sayangg.. baru sekejap kite getback dah jadi mcm nih kan.. mungkin kite takde jodoh.. nih takdir kite sayangg :') mama terpakse trime semua nih walauponw berat.. mama tahu papa ponw same kan sayangg.. janji jangan lupekan mama <3 iloveumore!!

nabil.. aku sentiase tunggu kau call o text aku :)
aku windukan kau sangat :'(

salam sayangg.. MAMA :)

No comments:

Post a Comment