Wednesday, July 18, 2012

hari rabu :)

hari nih jeh dah mcm2 hal jadi dekat aku.. dekat skola laen.. dekat lua laen.. aduhhh. dekat skola tadi habiskan pafa sampai rehat.. k tension kjup.. ajar kyra bace doa qunut sampai lebam.. hihihi.. then lepas rehat baru masok kelas.. then blaja mtahs mcm tak belaja jeh kan.. tak masok langsong dalam pale otak aku tadi.. tadi ponw mcm tak belaja jeh.. bnyak buat berbual kat belakang.. pastu sebelom balek tadi.. asmieda buat befday dy kat dalam kelas.. kakak dy anta makana semua.. meriah k meriah.. hahaha.. best sangat tadi.. just tak best sbb tak bape nak baek dengan zila and yul.. hmmmm.. enta ar.. bak kate reza.. bia laa nad.. hihihhi.. tadi sempat jugak kutuk2 orang dekat belakang dengan reza.. k reza jahat.. adoii mcm2 karenah.. hmmm.. petang tadi pulak.. kua dengan aina and kyra.. otw nak pegi uma kyra.. entah mcm mane boleh terjatuh.. dah kaki terseliuh.. sakit sangat.. tapi lagi sakit dekat dalam hati nih.. now.. kaki still sakit lagi.. tktahu nak pegi skola mcm mane besok.. dah tempang.. hahaha.. pape ponw aku nak carik duet skunk nih.. cbb nak beli barang2 yang aku nak.. nak belaja carik duet sndri.. hihihi.. naty bole laa buat ape yang aku nak.. mak and abah takbole nak halang.. wuuuuu bestnyee... skunk focus spm and carik duet k... malas nak pk pasal LELAKI.. cukop laa nabil sowg ade dalam hati aku skunk nih :) k ar.. ngatok laa.. nak tido dulu.. bubue :) assalammualaikum..

No comments:

Post a Comment