Tuesday, October 16, 2012

mane awakk biyy :'(

Errr! dah 2 hari ktowg tak text.. huh! linduu tangat dengan biy.. mane laa kau niyh kan doh.. aritu call ponw skjup jeh pastu ilang mcm alimunan kan? eeeee geramm pulak aku >< hah sekarang baru ase linduu yang teramat sangat bile tak text tak jumpe.. bile dah jumpe dah text tu ade jeh benda yang nak digadohkan.. sampai kadang2 ktowg sendiri pening.. haha.. bile tak text tak jumpe niyh.. tau pulak nak linduuu bagai >< sob sob! mane laa yayank omel aku sowg niyh agaknye kankan? aku paham keje dy.. dy ponw bgtahu jangan wisau sangat tentang dy.. hmmm.. biy.. bile moto kau nak kua ha? alahai ==' lamenyee nak tunggu.. nak kua gan kau ponw susa kan skunk.. ade jeh benda yang halang.. :( aku lindu kau laa pendek pelat gemokk!.. hahaha.. kan dah kena! biy, bile kau tak text aku kan.. aku ase mcm sunyi sangat.. tkd owg nak kacau aku tau.. pastu tkd owg nak panggil aku ANJE :'( aku betol2 lindu kat kau mowk.. lindu nak magnum jugakk ;D hihihi.. kau dah janji kan nak belikan? haha adek tunggu abg beli oke!

#even ktowg gadoh mcm mane ponw.. salah seowg mesty akan mengalah jugak naty.. mcm aritu.. gadoh sampai clash.. last2 dy pujok and aku ponw cairr >< hahaha.. kau memang kejam kan biy.. suke sangat menyakat aku.. kalau tak buat aku mara tak sah doh! bak kate kau "aku suke doh gadoh dengan kau, kalau tak gadoh tak sah.. tak lengkap idop aku haha" haaaaaa tengokk! nasir kejam kankan? takpe.. bile aku marah then dy pujok mesty dy belikan magnum and cabburyy :) auuummmm omellnyeee iteww :'D

No comments:

Post a Comment