Saturday, September 29, 2012

akhirnyaaaaa :')

akhirnyaaaaa :') dapt jugakk dating dengan yayank gemokk kite tuh.. semlm dating dengan die selama 4jam :) waaaaaaa ! hapyy please :D Happy k happy :) gemok belikan coklettttt.. dah lame dia tak belikan.. but semalam dapat jugakk :) ciom siket :* heee. semalam lepak dekat teratak dengan nasir sampai pukol 6ptg.. happyy gilaaaaaaaa ! nakk jumpe lagyyyyyy yayankk :') tapi kau busy and aku ponw busy.. takpe.. aku paham keje kau and kau paham aku skola kankan? besokk befday dia.. plan memang nak klua dengan dia tapi dia balek kampong pulakkkk :'( omaiigodddd ! sedeyyy tak dapat celebret befday boyy.. but isokeyhh.. taon depan ade lagy kankan? tu ponw kalau jodoh kite panjang laa.. mintak2 laaa jodoh sampai ke jinjang pelamin naty... aminnnn :) now.. aku happy dengan life aku :) just kdg2 tuh ade laa jugak TERingat dekat kenangan lalu yang banyak menyakitkan haty aku :') tapi takpe.. tu semua lumrah hidop kankan? cume aku taknak kawan2 aku sebot lagy pasal NABIL depan aku coz aku dah taknak pk lagy pasal diaa kalau bole :D aku nak hidop dengan gemokkk akuuuuuuu ! MOHAMAD NASIRUDDIN NASRI BIN ARBAEN ILOVEYOU SAMPAI MAMPOSSSSSSSSSSS <33

# k please paham.. aku sayang sangat dekat nasir.. jangan pepandai amek diaaaa ! nak amek ? bole makan tapak kasot saiz 8 sampai lebammmmmmmm ! :) kbhaii ><

No comments:

Post a Comment