Friday, June 29, 2012

:D

mybe tak kan ade yang paham perasaan aku nih.. kadang2 aku nangis sendiri.. tanpe orang tahu.. tanpe orang sedar yang aku tengah bersedih.. yang haty aku tengah nangis.. kadang2 orang tengok aku senyum.. tapi dalam haty aku menangis.. orang taktahu semua tuh.. orang tak kan tahu semua tuh.. bile kite ketawe.. ramai jeh yang ade dekat sebelah kite and ketawe same dengan kite.. bile kite tengah nangis.. tkd sape ponw kat sebelah kite.. and tkd ponw yang nak nangis dengan kite kan :) tapi aku bersyukur sebab aku bole menangis, senyum bile aku tengah sujud di atas sejadah.. sebab tkd ape yang bole ilang kan rase gelisah dalam haty kite kalau bukan solat.. aku hanye mampu menangis bile aku tadah tangan untok memohon doa dan ampun dengan Allah :') aku tahu cume tuhan jeh yang tahu ape yang aku rase saat nih.. bile aku tengah sedih.. aku tahu.. tuhan sentiase ade untok aku.. sentiase dengar rintihan aku.. keluhan aku.. tangisan aku.. :) dan aku sentiase berdoa supaye aku and nabil akan bersatu mcm dulu balek.. and aku sentiase berharap yang nabil masih sayangkan aku mcm dulu lagy.. nabil.. bole tak kalau saye nak panggil awakk 'ABEL' hihihhihi.. sebab name tuh best sangat.. kalau taksuke saye tetap nak panggil name tuh.. sebab saye tahu saye sorang jeh yang akan panggil awak mcm tuh.. hahaha.. abel.. bile laa kite bole jumpe, contact mcm dulu lagy kan.. windu sangat2.. nak ajak awak pegi tasek biru.. orang teringin sangat2 nak pegi tasek biru tuh.. dowg ckp tempat tuh best.. banyak angin.. romantik.. hihihihi.. tak saba nak pegi dengan abel.. hehehe ;) kalau dy ingat aku msty dy akan call or text aku :) hope dy akan call aku mase aku tengah tido.. sebab dy selalu suke kacau aku tengah tido.. tengah pagy2 bute laa tangan dy gatal nak call aku.. tapi tuh semua dulu.. sekarang dah tkd dah.. :)

*k.. aku tak jadi pegy cs dengan kawan2.. sebab ade prob sikit.. lw tak dah lepas aku kat cs.. eishhh!! bosan tahap gaban !!!

No comments:

Post a Comment